[ خبر ]

ماژول های جدید

ماژول صف

ماژول ملاقات

ماژول خوددریافت



[ خبر ]

تولید ویرایش جدیدی از محصول InfoDesk به نام ECONO

این مدل تمام استیل بوده و از نظر ظاهری بسیار زیبا است و از دوام بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد.

 



مقدمه در باره سامانه های اطلاع رسانی

رشد روز افزون صنعت IT و توجه عمومی‌نسبت به آن لزوم استفاده از این دانش را در ادارات دولتی و غیر دولتی بیش‌ازپیش نمایان می‌سازد. از طرفی در برخی از ادارات صفوف طولانی و حجم وسیع ارباب رجوع باعث سردرگمی ‌و اتلاف وقت مشتریان شده و عدم اطلاعات کافی ارباب رجوع نسبت به روال‌های خدمات دولتی و غیردولتی گسترش مراکز نوبت‌دهی و مشاوره را در این مکان‌ها بصورت امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل‌کرده‌است. همچنین مدیریت مدرن سعی‌در کاهش هرچه بیشتر برخورد ارباب رجوع با پرسنل و به‌جای آن نزدیکی پرونده‌ها با پرسنل دارد. این موارد لزوم اندیشه‌ی جدیدی در زمینه خدمات‌رسانی به ارباب رجوع را تاکید می‌کند.
راه‌حل جهانی درحال‌حاضر استفاده‌از رابط رایانه‌ای در امر مشاوره و خدمات‌رسانی است. این رابط که می‌تواند برخلاف پرسنل به تعداد زیاد و بدون محدودیت زمانی و هزینه آموزش مورد استفاده قرار گیرد از برخی جرایم اجتناب ناپذیر در تعامل ارباب رجوع و پرسنل نیز می‌کاهد. گرچه هزینه اولیه استفاده از این دستگاه های رابط سنگین به نظر می‌رسد ولی در درازمدت و استفاده‌ی وسیع از آن اثرات مفید خود را در جهت نیل به مدیریت بهینه نمایان خواهدنمود. هزینه‌ای که کشورهای مختلف دنیا در سالهای گذشته پرداخت نموده و امروز فاصله مدیریت اداری آن‌ها با کشورهای توسعه نیافته رشدی شتاب‌دار به‌خود گرفته‌است.
با این حال موانعی نیز در استفاده‌از این دانش در کشورهای درحال توسعه به چشم می‌خورد. شاید نبود زیرساخت‌های مناسب در مراکز اداری، بزرگترین مانع در جهت توسعه‌ی استفاده‌از این دانش در امر تکریم ارباب رجوع باشد. مکانیزاسیون ارائه‌ی خدمات به ارباب رجوع ابتدا نیازبه مکانیزاسیون داخلی مجموعه خدمت‌دهنده دارد. خوشبختانه در سال‌های اخیر در بسیاری از مراکز اداری کشور به‌این امر توجه لازم مبذول گردیده و شمار قابل‌توجهی از ادارات دولتی و غیردولتی زیرساخت‌های لازم را در بدنه‌ی اداری خود پی‌ریزی کرده و یا درصدد تکمیل آن می‌باشند.
دانش غیرپیشرفته برنامه‌نویسی نرم‌افزارهای اداری نیز یکی دیگر از عوامل عدم استفاده از تمامی‌ظرفیت‌های دانش IT در کشور است. گرچه سخت‌افزارهای خریداری‌شده‌از خارج کشور، بالاترین استانداردهای پیشنهادشده در دنیا برخوردارند و باعث ایجاد پیکره و زیرساخت مناسب سخت‌افزاری شده اند اما دانش برنامه‌نویسی لازم با سرعت کمتری به محققان و مهندسین کشور منتقل شده است و هنوز در بسیاری از مراکز و شرکتهای برنامه‌نویسی شاهد فرآیند سعی و خطا در تولید نرم‌افزار هستیم. اینگونه نرم‌افزارها علاوه بر عدم کارآیی لازم در چارچوبهای اداری، مدیریت اداری را نیز نسبت به استفاده از این دانش دلسر و بدبین نموده اند.
عدم آشنایی مردم با استفاده از اینگونه نرم‌افزارها نیز یکی دیگر از موانع استفاده از این دانش به نظر می‌رسد که به نظر کارشناسان از تاثیر قابل توجهی برخوردار نیست زیرا در صورت ایجاد محیط کاربری مناسب به سرعت در بین مردم به امری روزمره بدل خواهد شد همانطور که استفاده از دستگاه هایATM در بانکها گواهی بر این مدعاست. اما آنچه بیش از هر چیز در این زمینه حیاطی به نظر می‌رسد استفاده از محیط مناسب و آسان کاربری است که مخاطب را به استفاده از این دستگاه ها ترغیب نماید.
شرکت گسترش نرم افزار شیوا با بهره گیری از تیم مجرب برنامه‌نویسی و تجربه های متعدد در نصب و راه اندازی دستگاه های اطلاع رسانی در اقصا نقاط کشور پس از تولید نرم‌افزارهای کارا در زمینه های مختلف تکریم ارباب رجوع امروزه تلاش خود را در زمینه بهبود کارایی و ایجاد محیط کاربری هر چه شکیل تر و در عین حال آسانتر متمرکز نموده است و با استفاده از علوم آرگونومیک و روانشناسی در تولید سخت‌افزار و نرم‌افزارهای خود سعی در گسترش و افزایش کیفیتِ استفاده عموم مردم از این دانش نوین دارد.
 



صفحه اصلی     |     درباره ما     |     خدمات     |     تازه ها     |     محصولات     |     تماس با ما
Copyright © SSD INC, 2005-2007 |  LiftCAD |